Organizacja roku szkolnego 2019/2020 do wakacji
W poniedziałek, 1 czerwca odbyła się konferencja prasowa, na której minister Dariusz Piontkowski przedstawił najważniejsze kwestie dotyczące organizacji roku szkolnego 2019/2020 oraz letniego wypoczynku. Szef MEN wskazał, że 1 czerwca rozpoczyna się kolejny etap stopniowego przywracania pracy szkół i placówek oświatowych. Zapowiedział jednocześnie przedłużenie do 26 czerwca br. kształcenia z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Kochane dzieci małe i duże!
Z całego serca życzę, aby Wasze dzieciństwo było jak najlepsze i by trwało jak najdłużej. Nie dorastajcie za szybko, cieszcie się każdym dniem, dokąd beztroska jest Waszym przywilejem.
Chciałabym, żeby każdy uczeń miał normalne wakacje, a potem normalnie wrócił do szkoły. I żeby nie musiał aż tak mocno martwić się o oceny, które trudno było zdalnie poprawiać. Mam nadzieję, że pomimo pandemii jesteście tak samo uśmiechnięci i szczęśliwi jak na zdjęciach z ubiegłego roku.
Chciałabym, żeby każdy uczeń miał normalne wakacje, a potem normalnie wrócił do szkoły. I żeby nie musiał aż tak mocno martwić się o oceny, które trudno było zdalnie poprawiać. Mam nadzieję, że pomimo pandemii jesteście tak samo uśmiechnięci i szczęśliwi jak na zdjęciach z ubiegłego roku.
Dyrektor szkoły – Hanna Szymańska
Oddział detektywistyczny klasy I ruszył do akcji!
Oddział detektywistyczny klasy I ruszył do akcji!
Uczniowie z klasy I pracują metodą projektu. Mali detektywi rozwiązują cykl zagadek detektywistycznych. Założyli księgę rozwiązanych zagadek. Przy tym uczą się słuchania ze zrozumieniem, myślenia przyczynowo- skutkowego, umiejętnośći formułowania i zapisywania wniosków. Zajęcia w atmosferze dobrej zabawy rozbudzają ciekawość uczniów, pobudzają wyobraźnię, rozwijają umiejętność logicznego myślenia i zwiększają w nich chęć uczenia się.
Uczniowie z klasy I pracują metodą projektu. Mali detektywi rozwiązują cykl zagadek detektywistycznych. Założyli księgę rozwiązanych zagadek. Przy tym uczą się słuchania ze zrozumieniem, myślenia przyczynowo- skutkowego, umiejętnośći formułowania i zapisywania wniosków. Zajęcia w atmosferze dobrej zabawy rozbudzają ciekawość uczniów, pobudzają wyobraźnię, rozwijają umiejętność logicznego myślenia i zwiększają w nich chęć uczenia się.
KONKURS „MOJA MAMA I JA”- ROZSTRZYGNIETY
Gratulujemy uczniom klas I i III.
I miejsce- Ireneusz Kapica
I miejsce- Michał Podleśny
II miejsce – Alan Jurak
II miejsce – Filip Żytyński
Biedronka z pasków papieru
Przestrzenna praca plastyczno – techniczna w wykonaniu przedszkolaków z grupy I.
Dziękujemy Rodzicom za zaangażowanie i pomoc dzieciom w wykonaniu wspaniałych prac.