8 listopada 2023 roku reprezentacja naszej szkoły, pod opieką p. Moniki Sito wzięła udział w  Gminnym Turnieju Tenisa Stołowego dziewcząt i chłopców o Puchar Wójta gminy Konopnica, który odbył się w Szkole Podstawowej w Stasinie. Rywalizacja, zarówno dla dziewcząt jak i chłopców rozegrana została w dwóch kategoriach wiekowych: klasy 4-6 oraz 7-8. W rozgrywkach udział wzięli uczniowie z 5 szkół z terenu gminy.
Największym sukcesem naszej reprezentacji było zdobycie I miejsca w kategorii dziewcząt z klas 4-6 przez Anię Stępień , uczennicę klasy 6. Podczas trwania Turnieju mistrzyni  gładko ogrywała konkurentki, awansując na kolejne etapy rywalizacji aż do finału, który również zakończyła zdecydowanym zwycięstwem.
W Turnieju także udział wzięli: Dawid Kliczka kl.8 (V miejsce) , Alan Kliczka kl.7 (VI miejsce), Amelia Olczyk kl.8 (IV miejsce), Kamil Sikora kl.6 (IV miejsce), Marcel Zając kl.6  (V miejsce)
Ogromne gratulacje dla całej drużyny za walkę i zaangażowanie.
W dniu dzisiejszym nasza szkoła zamieniła się w niezwykłą bajkową krainę. Odwiedzili nas wspaniali bohaterowie z książek i filmów. Bajkowa Wróżka odwiedziła wszystkie grupy przedszkolne. Podczas spotkań dzieci wykazały się znajomością bajek i baśni. Bajkowym zagadkom towarzyszyły ciekawe zabawy ruchowe. Wszystkie dzieci były bardzo aktywne i pełne radości.
Dziękuję serdecznie Rodzicom, za przygotowanie strojów, wszystkim uczniom za udział w zabawie.

Dnia 26.10 2023r. uczniowie klasy I-III wyruszyli na całodniową wycieczkę do Bałtowa. Niezwykłą przygodę rozpoczęliśmy od Jura Parku. Wędrując ścieżkami przez park widzieliśmy modele dinozaurów i innych prehistorycznych stworzeń, oczywiście wszystkie naturalnej wielkości. O minionym świecie bardzo ciekawie i z humorem opowiadał pan przewodnik.
Wielkie emocje wzbudziło zwiedzanie Bałtowskiego Zwierzyńca .Obejrzeliśmy ciekawe gatunki ptactwa i drobnych ssaków, znajdujących się w klatkach. Amerykańskim autobusem (school busem) odbyliśmy przejażdżkę pomiędzy zwierzętami współcześnie żyjącymi ,rozmieszczonymi na wielohektarowym terenie -tzw. Safari. Zwiedziliśmy także Park Miniatur zabytków polskich- zamki, pałace, kościoły zbudowane wiele lat temu. Znaleźliśmy Nasz Zamek Lubelski.
Równie fascynującą i troszeczkę przerażająca była wizyta w kinie emocji 5D.
Magicznym punktem naszego pobytu była wizyta w tzw. Sabatówce. Co wspólnego mają dinozaury z wiedźmami? Odpowiedzi na to pytanie szukaliśmy w wiosce czarownic u wiedźmy Hogaty, która choć groźna okazała się bardzo sympatyczna. Niektórym z Nas pozwoliła nawet polatać na miotle.
Świetne były też warsztaty plastyczne Cuda Dyniowe. Z dyń wyczarowaliśmy wspaniałe cuda. Było też szaleństwo w Parku Zabaw.
Przerwami w napiętym programie był smaczny obiad oraz zakupy drobnych pamiątek.
Z wycieczki do Kariny Dinozaurów wszyscy wrócili zadowoleni i pełni wrażeń.
A oto miszmasz naszej foto relacji.

W dniach 25-26 października odbyła się wycieczka klas IV- VIII do Łodzi. Podczas dwudniowego pobytu zorganizowanego przez „Fabryka podróży” odwiedziliśmy min. EC1', Księży Młyn, Centrum Nauki Experymentarium oraz oczywiście Zoo i Orientarium.