Informujemy o zakończeniu Gminnego Konkursu „ABC Społecznej Krucjaty Miłości Kardynała Stefana Wyszyńskiego” dla uczniów szkół podstawowych gminy Konopnica, organizowanego przez Szkołę Podstawową im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Konopnicy. W konkursie wzięło udział 17 osób, które przygotowały prezentacje multimedialne doskonale ilustrujące 10 kroków Społecznej Krucjaty Miłości opracowanych przez wielkiego Polaka Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
Miło nam poinformować, że II miesce w konkursie zajeła uczenica naszej szkoły Nina Dobroczyńska. Wyróźnienia otrzymali: Karolina Urban, Alan Wójcik i Natalia Żydek. Gratulujemy!
1 czerwca świętowaliśmy Międzynarodowy Dzień Dziecka. Po długiej rozłące dzieci mogły wspólnie spędzić czas na zabawie i sportowej rywalizacji. Brały udział w konkursach, zawodach sportowych, grach i zabawach ruchowych na świeżym powietrzu i w sali gimnastycznej. Korzystały z placu zabaw i urządziły klasowe pikniki na terenach zielonych wokół naszej szkoły. Maluchy wykonały prace plastyczne. Dzieci z klasy VI czas wolny poświęciły na seans filmowy, a uczniowie kl. IV obejrzeli krótki film o historii ustanowienia Międzynarodowego Dnia Dziecka oraz o prawach dotyczących ich bezpieczeństwa, rozwoju i poszanowania godności. Wiele emocji wzbudziły mecze tenisa stołowego, które rozgrywali uczniowie z klas IV, VIIa i VIb oraz rozgrywki szachowe uczniów kl. II.
Tego dnia rodzice zapewnili swoim pociechom poczęstunek, a Rada Rodziców zakupiła dla uczniów pizzę i lody.
Mimo ograniczeń wynikających z pandemii dzieci bawiły się doskonale. Wspólne świętowanie pomogło zintegrować szkolną społeczność.

Grupa 3-4 latków

 

Grupa 5 latków

 

Grupa 6 latków

 

Klasa I

 

Klasa II

 

Klasa III

 

Klasa IV

Klasa IV

 

Klasa V

 

Klasa VI

 

Klasa VIIA

Klasa VII a

 

Klasa VIIB

Uczniowie kl II podczas zajęć poznawali łąkę – jej znaczenie dla ludzi, zwierzęta i rośliny łąkowe. Wybrali się na również na zajęcia w naturalnym środowisku. Wycieczka na łąkę była okazją do zweryfikowania zdobytych wiadomości. Zakończeniem projektu była praca plastyczna w grupach „Majowa łąka”. Zadaniem wyłonionych grup było podzielenie się pracą i odpowiedzialne wykonanie powierzonych przez grupę zadań. Po tygodniach zdalnego nauczania uczniowie z ogromnym zaangażowaniem przystąpili do wspólnej pracy. Grupowe wykonywanie zadań ma wiele zalet. Uczniowie uczą się współpracy, wzajemne motywują się i dzielą pomysłami dotyczącymi wspólnych zadań, wymieniają wiedzę, uczą się komunikatywności. Podsumowaniem pracy grupowej był wniosek: Wspólne realizowanie projektów przynosi dużo lepsze efekty niż wykonywanie zadań w pojedynkę.

Subcategories