W dniach 20-21 października uczniowie klas IV – VI pod opieką nauczycieli udali się na wycieczkę do Krakowa i Wieliczki. Wyjazd rozpoczął się zbiórką w godzinach porannych na parkingu przy szkole, skąd autokarem udaliśmy się do Wieliczki. Po kilkugodzinnej podróży dotarliśmy na miejsce i spotkaliśmy się z przewodnikiem, który miał nas oprowadzić po kopalni. Zwiedzanie rozpoczęliśmy w Szybie Daniłowicza od krótkiego wprowadzenia, podczas którego dowiedzieliśmy się między innymi skąd w Wieliczce wzięła się sól, a potem zeszliśmy do podziemi, pokonując aż 380 stopni. Gdy znaleźliśmy się na samym dole, rozpoczęliśmy naszą podziemną wędrówkę. Odwiedziliśmy wiele komór, w tym tę najbardziej znaną - Kaplicę Świętej Kingi, w której podziwialiśmy przepiękne solne rzeźby. Po przejściu zaplanowanej trasy ruszyliśmy do windy i nią wyjechaliśmy na powierzchnię. Następnie udaliśmy się do hotelu, w którym zaplanowano nam nocleg. Po obfitym posiłku przyszedł wreszcie czas na odpoczynek ( i integrację;-)). Następny dzień rozpoczęliśmy śniadaniem, po którym udaliśmy się do Krakowa i rozpoczęliśmy zwiedzanie z naszą przewodniczką – panią Jasminą. Odwiedziliśmy smoka i siedzibę królów – Wawel. Następnie przeszliśmy na Rynek Główny Starego Miasta, gdzie podziwialiśmy Sukiennice, pomnik Adama Mickiewicza i Kościół Mariacki. Znaleźliśmy również czas na zakup pamiątek. Udaliśmy się pod Pałac Biskupi przy ul. Franciszkańskiej i sławne okno, z którego papież Jan Paweł II rozmawiał z młodzieżą podczas swoich pielgrzymek. Do Radawca wróciliśmy w godzinach wieczornych zmęczeni, ale zadowoleni, ponieważ Wieliczka i Kraków to bowiem magiczne miejsca, do których z pewnością jeszcze kiedyś wrócimy.