Dzień 1
W dniach 4-7 czerwca uczniowie klas 5a, 6, 7, i 8 wraz z opiekunami wzięli udział w wycieczce do Gdańska, Gdyni, Malborka (i Sopotu).
Autokarem wyruszyliśmy zgodnie z planem o 6:00. Po długiej podróży dotarliśmy do Malborka, gdzie zwiedzaliśmy przepiękny zamek krzyżacki. Dowiedzieliśmy się wiele o jego historii, zwyczajach, a także zwiedzaliśmy jego wnętrze. Mieliśmy możliwość obejrzeć niezwykłą wystawę bursztynów, która znajdowała się na terenie zwiedzanego zamku. Na szczęście pogoda nam dopisała, było bardzo gorąco.
Następnie udaliśmy się do naszego miejsca noclegu, zjedliśmy obiadokolację i zakwaterowaliśmy się w pokojach. Wieczorem poszliśmy na plażę, która znajdowała się niedaleko naszego hotelu. Po plażowaniu wróciliśmy do pokojów i nocnymi rozmowami zakończyliśmy pierwszy dzień wycieczki.
Dzień 2
Drugiego dnia w Stegnie powitała nas piękna pogoda. Po śniadaniu wyruszyliśmy w podróż do Gdańska (oczywiście po drodze zajechaliśmy do Biedronki :D). Gdy dotarliśmy na miejsce, wysłuchaliśmy fantastycznego koncertu organowego w Archikatedrze Oliwskiej. Następnie zwiedzaliśmy część parku, który otaczał tę budowlę. W Gdańsku widzieliśmy również Stare Miasto, Bramę Wyżynną, Złotą Bramę, ulice Długą, Długi Targ oraz Ratusz, Dwór Artusa, Kościół N.M.P, Pomnik Poległych Stoczniowców, a także Europejskie Centrum Solidarności. Po wszystkim udaliśmy się do hotelu coś zjeść i szybkim krokiem kierowaliśmy się na plażę.
Dzień 3
Następnego dnia spacerowaliśmy po molo w Sopocie.
Tam chwilę odpoczęliśmy, podziwiając widoki i wsłuchując się w szum fal. Kolejnym przystankiem był długo wyczekiwany McDonald’s . Najedzeni wyruszyliśmy w dalszą podróż do Centrum Experyment w Gdyni, w którym odkrywaliśmy świat fizyki. Następnym punktem naszej podróży był ORP Błyskawica. Poznaliśmy historię okrętu i weszliśmy pod pokład (niektórym jednak sprawiało to trudność). Po całym dniu zwiedzania wróciliśmy do hotelu i udaliśmy się na pożegnanie z plażą. Tak oto zakończył się trzeci dzień naszej wycieczki.
Dzień 4
Tego dnia mogliśmy poleżeć dłużej w łóżkach, a następnie udać się na nasze ostatnie wycieczkowe śniadanie. Spakowaliśmy się i o godzinie 11:00 wyruszyliśmy w drogę powrotną. Tradycyjnie zajechaliśmy do Biedronki, zrobić zapasy na podróż. Następnie „zahaczyliśmy” restaurację, w której zjedliśmy pyszny obiad. Po wszystkim przy dźwiękach muzyki kierowaliśmy się już w stronę domu. Rodzice czekali na nas z niecierpliwością.
Podsumowując: pomimo małych niedogodności, wycieczka przebiegła nam w bardzo przyjemnej atmosferze i żałujemy, że tak szybko się skończyła.